Garantievoorwaarden
Het is nooit fijn wanneer je laptop een mankement heeft. Gelukkig hebt u hiervoor de 1 jaar garantie en eventueel uitgebreide garantie tot 3 jaar. Onze garantiedienst wordt door onze professionele techniekers onder handen genomen en garanderen een oplossing.
Wat valt onder de garantie ?
Bij een gebruikte laptop is het zeker niet moeilijker op vlak van garantie. We controleren alle laptops op voorhand voordat we deze opsturen naar jullie.
Maar je vraagt je natuurlijk af wat onder garantie valt, alle hardware matige problemen vallen onder garantie:
- Muispad
- Muisknop
- Geluid
- Moederbord
- Geluid
- Webcam (indien aanwezig)
- …
Wat valt niet onder de garantie ?
- Valschade
- Vochtschade
- Problemen met het beeld (dode pixels)
Vervolgens heb je nog een exclusieve garantie geval op batterijen:
- Nieuw bestelde batterijen: 1 maand waarop we garantie geven dat deze minstens rond de 3 uur zal meegaan.
- Geen nieuwe batterij: 1 maand waarop we garantie geven dat deze minstens 45 minuten zal meegaan.
Hoe moet ik mijn laptop terugsturen ?
We verwachten van jou dat u de laptop goed verpakt en de garantieformulier dat u hebt gekregen samen met uw bestelling opstuurt. U kan de garantieformulier hier ook terugvinden.
De laptop moet verstuurd worden naar:
Ijzerlei 5
3970 Leopoldsburg
België
Let wel op dat u verantwoordelijk bent voor de verzending. Dus dit wilt zeggen dat de laptop goed verpakt moet worden zodat deze geen beschadiging kan oplopen tijdens het transport. We raden ook aan om de laptop verzekerd op te sturen zodat u bij een eventuele verlies van het pakket een claim kan uitvoeren.
Goedkopelaptops kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele problemen bij de verzending naar ons.