FAQ
Vragen over bestellingen
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen ?
Alle mails worden automatisch opgestuurd via onze servers. Als u geen mail hebt ontvangen kan het zijn dat u uw mailadres foutief hebt ingevuld. Dit kunt u eventueel nakijken via Mijn account. We raden je ook aan om je ongewenste mails na te kijken omdat het ook mogelijk is dat deze hier terecht zijn gekomen. Mocht u alles hebben gecontroleerd en je kan de mail nog steeds niet terugvinden dan kan u contact opnemen met ons.
Ik heb een fout gemaakt bij mijn bestelling ?
Hebt u een foutief laptop gekozen of bent u vergeten om een extra optie te selecteren ? Dan raden wij aan om direct contact op te nemen met ons zodat wij direct een betaallink kunnen opsturen en de gewenste bestelling kunnen klaarmaken.
De opgegeven gegevens zijn foutief.
U moet zo snel mogelijk contact opnemen via ons zodat wij dit kunnen rechtzetten voor u. Bij een verzending naar het opgegeven adres dat niet correct blijkt te zijn, is goedkopelaptops niet aansprakelijk. Het is ook mogelijk dat er extra kosten worden berekend bij het opnieuw verzenden.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten ?
We proberen alle laptops zo snel mogelijk op te sturen zodat u als klant direct gebruik kunt maken van de laptop. We streven om alle bestellingen die voor 16u worden geplaatst de volgende werkdag al te laten leveren. Let wel op dat de bestellingen die op vrijdag na 14u, zaterdag en zondag geplaatst worden pas maandag verwerkt worden en zullen dinsdag geleverd worden.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen ?
Er is een kans uiteraard dat er wat vertraging is bij de courierdienst en hierdoor het pakketje vertraagd is. Dit ga je ook kunnen volgen via de track en trace code.
Het is ook mogelijk dat wij niet op tijd de bestelling hebben klaar kunnen krijgen waardoor het pakketje een dag later verzonden is.
Mijn track en trace code kan niet opgevolgd worden ?
Het is mogelijk dat het nog niet is verwerkt via het systeem van onze courierdienst. We raden je aan om steeds de volgende werkdag na te kijken om je pakketje op te volgen.
Als deze nog steeds niet beschikbaar is nadat u deze de volgende werkdag hebt nagekeken, raden we u aan om contact op te nemen met de courierdienst om dit na te vragen.
Vragen over het bestelde product.
Wat wordt er standaard meegeleverd met het product ?
Bij een geleverde product zou u de volgende moeten hebben in het geeverde pakketje:
- het product dat u hebt besteld
- de accu van het bestelde product
- een adapter passend voor het bestelde product
- een stroomkabel
- uw factuur
- retourformulier
- extra tips in verband met uw laptop
Het is mogelijk dat we eventueel één van de bovenvermelde onderdelen vergeten, indien dit het geval is, kan u direct contact opnemen met ons.
Wat is de accuduur ?
Alle laptops die we aanbieden zijn gebruikte business laptops en komen uit het bedrijfsleven. De accu’s die we leveren zullen steeds in een werkende staat zijn.
De accu duur van een laptop zou minstens 30 minuten moeten zijn bij normale gebruik. Dit is ook de garantie die we aanbieden op de accu.
Je hebt ook de extra optie om een nieuwe accu te bestellen. Bij een nieuwe accu zou de accu ongeveer 3 uur moeten meegaan.
Als u echter iets anders vaststelt, kan u met ons contact opnemen.
Wanneer kan ik het product afhalen (afhaalmogelijkheid)
Bij een bestelling die je zelf wenst af te halen zal u steeds gecontacteerd worden wanneer het gewenste product klaar is.
Kan ik het product bekijken en direct betalen ?
Helaas hebben we momenteel geen fysieke winkel waardoor we ook de laptops niet kunnen tonen. Hierdoor is het niet mogelijk om een laptop uit te kiezen en direct af te halen.
Wat kan ik verstaan onder productsstaat ?
We hebben een sterrensysteem waardoor u kan zien wat de staat van het laptop is. Bij 4 sterren kan je verwachten dat het product wat cosmetisch minder is dan een 5 sterren laptop.
Echter is het hardware matig ,ongeacht het aantal sterren dat het toestel heeft, volledig in een perfecte staat.
Als u meer informatie wenst en specifiek wenst te weten wat juist het cosmetische fout is, kan u contact opnemen met ons.
Vragen over retour en garantie
Waar heb ik garantie op ?
Je hebt garantie op :
- Harddisk of Solid State die u gebruikt
- Onderdelen zoals de fan, toetsenbord, …
- Beeldscherm van de laptop
Je hebt geen garantie op:
- Valschade waardoor er iets stuk gaat.
- Software matig problemen zoals virussen die je laptop trager laten werken
- Op de accu hebt u garantie zoals vermeld onder “wat is de accuduur”
Ik wil mijn laptop retourneren, hoe moet ik dit doen ?
We raden je na om steeds de pagina retourneren eerst grondig na te lezen voor u het gaat retourneren zodat u niet onder verassingen zal komen te staan.
Retourneren gaat als volgt:
- u vult de retourformulier in die u kan terugvinden bij het geleverde pakketje.
- Goed verpakken samen met uw factuur of bestelnummer
- Opsturen naar het adres ijzerlei 5, Leopoldsburg
Let op: goedkopelaptops is niet aansprakelijk voor eventuele verlies van het pakket of beschadiging.
Zodra wij het pakket ontvangen, zullen we alles controleren en het bedrag terugstorten zoals vermeld bij het pagina “Retourneren”
Hoe lang heb ik garantie ?
U hebt standaard 1 jaar garantie op het bestelde product. U kan ook de extra optie kiezen voor een uitbreiding van je garantie.
Voor meer informatie in verband met je garantie kan je je wenden naar het pagina “Garantie”
Andere vragen
Waarom zijn jullie prijzen zo laag ?
Wij zijn een grote speler op vlak van groothandel internationaal. Hierdoor hebben wij een grote stock en kunnen we de laptops steeds aan goedkope prijzen aanbieden.
Waarom hebben jullie geen fysieke winkel ?
Momenteel zijn we bezig met het bouwen van een winkel in Leopoldsburg. We verwachten in de zomer van 2018 open te gaan zodat we alle klanten kunnen verwelkomen.
Momenteel werken we vanuit een depot.